niedziela, 16 sierpnia 2015

Zawsze pod górkę! Wiecznie dam się komuś zrobić w chuja! To chyba dlatego że ja sama jestem za dobra. Powtarzam sobie że to już ostatni raz, a i tak popełniam ciągle te same błędy. No szlag mnie trafia! Już w zeszłym roku pisałam że mam dość pracy w tamtym miejscu. I co? I dalej tam jestem... Teraz mam dość jeszcze szefostwa, dziewczyn z którymi pracuję, tego miejsca. Doszły mega nerwy. Po co mi taka szarpanina? Tylko się przyzwyczaiłam i boję się że trafię w gorsze miejsce niż jestem. Nie mam sił. Musze zmienić coś bo zwariuje...

3 komentarze:

  1. Co się stało???
    Jak nie chcesz tutaj to na maila :)
    I nie daj się.... pamiętaj walcz o swoje, ten cały altruizm o którym uczyli nas w szkole nie zdaje egzaminu w prawdziwym życiu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tam zawirowania w pracy. Ale wwgadalam się dziewczynom i przeszło. Maila ci wysłałam i tak :-)

      Usuń
  2. noo czasem tak bywa że z leku że trafimy gorzej tkwimy w czymś złym....

    OdpowiedzUsuń