czwartek, 24 września 2015

Czekam na październik...

Tak, czekam na październik. Uwielbiam ten miesiąc. Chociaż w tym roku jesień przyszła nieco szybciej poprzez suszę to nie mogę się doczekać październikowych kolorów. A pogoda dopisuje nadal. Poranki są już bardzo chłodne i dni coraz krótsze. To jednak słoneczko nadal nas rozpieszcza. Dzisiaj byliśmy z Krzysiem na spacerze. Jak ja uwielbiam taką pogodę i te chwile z moim synem :)  widzieliśmy małą gąsienice i jedliśmy jeżyny prosto z krzaczka. I w październiku będę miała już więcej wolnego. Dom zostanie doprowadzony do porządku. Na wszystko znajdzie się czas. I oczywiście  moje książki. Już zbieram tytuły, które chcę przeczytać. Jak ja uwielbiam październik :)

Magadalena88

4 komentarze:

  1. Ja się też tego miesiaca nie mogę doczekać, może pogoda się unormuje i zwyciężymy choroby w końcu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na razie jest spokojnie. Nikt nie choruje. Oby jak najdłużej taki stan się utrzymał. Pozdrawiam

      Usuń
  2. u mnie na razie pogoda tak dopisuje że jedyne co to leżećpod kocem i pić gorącą czekoladę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u nas dzisiaj tak samo się zrobiło. Dobry pomysł z tą czekoladą :)

      Usuń