sobota, 23 lipca 2016

Adaś :*

Adaś jest już z nami :) wczoraj moja siostra urodziła chłopca. Czwarty syn do kolekcji :) zdrowy. Wszyscy zadowoleni. To już jest 9 dziecko w rodzinie. A emocje ogromne. Do tego się nie da przywyknąć. Każdemu porodowi towarzyszą niesamowite emocje. Myślałam, że będę po ścianach chodzić zanim dostałam zdjęcie małego :) cudny jest. Podobny do braci. Najważniejsze , że jest zdrowy, że cc przebiegło bez komplikacji. Siostra czuje się dobrze. Ostatni miesiąc praktycznie spędziła u nas. I była nie do zniesienia. Mam nadzieję, że teraz będzie już lepiej.

Magadalena88

5 komentarzy:

  1. To w takim razie najważniejsze, by malec zdrowo rósł, bo to jest chyba najważniejsze. :)

    Dzięki wielkie, jak na razie jest jak należy, pogoda dopisuje. I odpoczynek się dobry szykuje.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla siostry! Dzieci to największe szczęście :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rodzina się rozrasta. Normalnie łza mi się w oku kręci, ani ja, ani żona nie mamy rodzeństwa, Małas już w ogóle samotny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się, że poza miastem zmiany można zauważyć prędzej. Bo w końcu czy tak szybko można by zauważyć na przykład zmianę kół w tramwajach, po której jeżdżą ciszej?

    Szczerze to nie znam właściwie z 70-80% Warszawy, bo jednak obracam się między moją dzielnicą, dzielnicą Babci i centrum. Do innych miejsc wpadam rzadko i zwykle jak coś muszę tam załatwić.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Każde narodziny są inne. Dobrze, że mały jest już na świecie i co najważniejsze - zdrowy. :) Dzieci dają wiele radości!

    Pozdrawiam

    Clara

    OdpowiedzUsuń