sobota, 7 stycznia 2017

...

Kto myślał, że wraz ze zmianą daty wszystko się zmieni? Ręka w górę! Ja podnoszę dwie. O ja naiwna, o nieszczęsna... Zmieniła się tylko data. A problemy zostały. Ba doszły nowe... Nasze problemy z autem się nie skończyły. Nadal nie pali, więc w końcu M. przestał w nim grzebać i pojechał na komputer. Okazało się, że wtryski. I M wykręcił, pożyczył od brata samochód i pojechał we wtorek 100km zawieźć te wtryski do regeneracji czy coś. Zawiózł, bo taniej, bo może zrobią od ręki, bo długi weekend i kurierem będzie bardzo długo. Wtryski  zostały u fachowców, a M. jakieś 35 km od domu miał stłuczke... Droga była do dupy i nawet mu mówiłam żeby zawrócił. Na szczęście nic się nikomu nie stało. Facet zahamował przed pasami, a M wjechał mu w tył. Kto bije w dupę ten płaci... Tamten gość pojechał do domu sam, a M przyjechał na lawecie... I tak mamy dwa samochody do remontu, a pieniędzy ani na jeden... Więc nie fajnie się ten rok zaczął... To tylko samochody, a jednak zmartwienie jest olbrzymie :(  Dwa dni chodziliśmy jak we śnie. Smutni i przygnębieni. Części do Audi zamówione, wtryski do Renaulta mam nadzieję, że już do nas jadą...

-21 jest u mnie. Zima z prawdziwego zdarzenia! Jest cudownie... Mroźno i bajecznie...

Magadalena88

10 komentarzy:

  1. O kur zapiał... to lipa po całości. Suma sumarum ani taniej ani szybciej. U mnie brak auta to brak problemów z nim, choć czasem trzeba się prosić o coś znajomych.

    U nas nie jest tak zimno, a o bajecznym wyglądzie można tylko pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u nas na końcu świata to bez auta jak bez ręki. Nie ma dobrych połączeń.

      Mróz odpuścił trochę. Jest -15 :)

      Usuń
  2. słońce toć to ja juz od lat wiem że zmiana daty nie zmienia życia.

    życzę szybkiej naprwwy auta. jak to diesel - to przy awarii wtrysków drogo będzie was to kosztowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tak jakbym krótko po tym świecie chodziła... I tak się łudziłam, że jednak z nowym rokiem będzie ok ;)

      Nasze clio to diesel, niestety. Dwa wtryski juz były robione w październiku. Teraz dwa pozostałe.

      Usuń
  3. Zmieńcie diesla na benzyniaka, najlepiej z instalacją gazową ;) wiem co mówię, mój tygrys jest mechanikiem... O stłuczkę w taką pogodę nie trudno, wyszarpałabym za fraki każdego idiotę, który wpada na pasy przed auto w taką pogodę... To bardziej wina tego co hamował przed pasami była... Eh. Oby ta stłuczka była dla Was na szczęście! U nas jak się coś stłucze to mówią, że na szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @_@ O kurczaki jeśli o auta chodzi. Audi to pewnie droższa impreza niż Renault.

    Fakt, sceny z walońskim też są super w tym filmie. :)

    W takim razie zazdroszczę powietrza.

    Mam nadzieję, że się wszystko powoli poukłada.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli weźmiemy pod uwagę to ile włożyliśmy w Renault to drożej niż za Audi teraz... ale dobrze że w Audi tylko blachy poszły, bo gdyby poszedł silnik to bylibyśmy w czarnej du...

      Tez mam nadzieję, że się pokłada ;)

      Usuń
  5. Nie martw nic:) nowy rok- chociaż tak niefortunnie- dopiero się zaczął i jeszcze wszystko się ułoży. Najważniejsze, że nikomu nic się nie stało, a samochód to tylko rzecz. Kosztowna ale na szczęście są do niej części zamienne. Głowa do góry, będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń