środa, 22 stycznia 2014

Pada śnieżek...

No i się zrobiło zimno w środku stycznie. Coś nie do pomyślenia, hihi... Rozpieściła nas pogoda, a dzisiaj zimno, na minusie, śnieg pruszy...No masakra. Każdy kto zaglądał do sklepu to narzekał. A przecież zapowiadają, że ma być jeszcze zimniej. I co wtedy? Niech pada. Szkoły mają ferie to niech sypie, niech dzieci się cieszą. Pamiętam jak czekaliśmy na ferie... Worki były przygotowane, łyżwy wypożyczone ze szkoły i śnieg zawsze dopisał :) Tak, że po dwóch tyg worki były do wyrzucenia, zjazdy wyślizgane, bałwany ulepione, ptaki dokarmione, a łyżwy stępione :) Często ktoś miał o tydzień ferie przedłużone po szaleństwach na śniegu ;) Także niech pada, niech dzieci nie siedzą tylko przed komputerami... Ja powoli do pracy dojadę... Powolutku dzisiaj jechałam, a po przyjściu do pracy miałam trochę zamieszania. Ok 10 dzwoni mój mąż czy dojechałam... Zmartwił się biedak... No nie pomyślałam żeby zadzwonić do niego, nie widziałam takiej potrzeby...

Krzyś trochę lepiej chociaż mamunia zapomniała wczoraj dać mu krople do uszu.... I rano jak wstali moi panowie to mówił, że go głowa boli... Ale już się poprawiłam, w południe dzwoniłam do M. czy leki podał dziecku. Wieczorem sama wszystkiego przypilnowałam. I za kilka dni powinno być dobrze...


A także pracowity dzień jutro mnie czeka... Siostra z dziatwą swą ma przyjechać na weekend :) Będzie wesoło. A ja przez całą sobotę będę mogła się nacieszyć bliźniakami i Antosiem... :) A W przyszłym tyg być może przyjedzie Martynka, najstarsza z dzieciaków w rodzinie. Na ferie do babci przyjedzie :) Będzie zabawa, będzie się działo :)

Magadalena8
Mama Krzysia

3 komentarze:

  1. Blogspot jest lepszy niż interia, wygodniejszy. Mój Małas twardo się trzyma, ale może dlatego, że prawie co dzień odbywamy późnym wieczorem krótki spacer z psem.
    Więc zdrówka wszystkim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas praktycznie zero śniegu :(((
    Co za niesprawiedliwość!!! Może w Bieszczadach jest lepiej, ale ja od zawsze pamiętam niedosyt tego śniegu... a o Irlandii to już w ogóle nie wspominam.
    Jeździj powolutku! Zawsze dojedziesz, choćby 15 min później, ale cała i żywa i z nieuszkodzonym autem :)
    Za 15min jade po Liwkę do przedszkola i weekend!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądarka jest niestety kluczowa... ściągaj szybko Mozillę i instaluj :)
    Jak ustawić godzinę: wchodzisz w Ustawienia - język i formatowanie - strefa czasowa - wybierasz GTM + 1 Warszawa. Potem zatwierdzasz zmiany. I powinno być ok! :)

    Jutro w dzień ma być - 10. Jadę do taty, podobno coś było nie tak w ciągu tygodnia a ja nic o tym nie wiedziałam...

    Piję wino grzane i szumi mi w głowie... Chciałam Ci podziękować za to, że po prostu jesteś.... jesteś już od tak dawna :))) Dziękuję :-*

    OdpowiedzUsuń