wtorek, 21 stycznia 2014

Wspomnienia...

Siedzę i myślę... Dziecię me bawi się cichutko jak myszka w kąciku... Wspominam dziadków moich w te świąteczne dla nich dni... Babcie obie jeszcze żyją... Jedna ma 81 lat, druga skończy w październiku 80... Zawsze mogę na nie liczyć... Ta starsza babcia Zosia, mama mojej mamy, mieszka jakieś 7 km od nas. Druga babcia Ania mieszka po drugiej stronie ogrodzenia, którego nie ma... Życzenia złożyłam... Dziadkowie już nie żyją.... Jeden zmarł 8 długich lat temu, dziadziu Antek... Imię zostało do niego dodane dopiero kiedy mnie i siostrom urodziły się dzieci . Dla nas zawsze był dziadziem z (i tu padała nazwa miejscowości w której mieszkał)... Ciężko chorował... Drugi dziadziu Tadziu zmarł prawie trzy lata temu... Wczoraj oglądałam jego zdjęcia i strasznie za nim zatęskniłam... W pewnych momentach był dla mnie wszystkim....


Wczoraj także oglądałam zdjęcia jak Krzyś był malutki... I zapragnęłam małego brzdąca z ogromną mocą... Aż mnie to przestraszyło... Przeraziło, ale uczucie chęci posiadania drugiego dziecka zostało... 

I jeszcze słucham pięknych polskich piosenek... Niemen, Myslovitz, Edyta Bartosiewicz, stara dobra Budka Suflera... Czasami mnie tak nachodzi... A że jakiś dół mnie dopadł to najlepsze nasze na chandrę... 

Magadalena
Mama Krzysia

5 komentarzy:

  1. Ale ostatnio dużo piszesz :) To dobrze, trzeba oswoić nowe kąty :)))
    Duża rodzina to skarb... Ja znałam tylko jedną babcię... zmarła, jak miałam 8 lat... Nigdy nie miała żadnego dziadka, a nawet kiedy jeszcze miałam, to go nie znałam... I ogólnie smutno, bo mój tata ma syna... choć nie wiem, czy on ma jakieś dzieci... ale nie utrzymują kontaktu. Ja taty tez jutro nie odwiedzę, bo będę cały dzień w pracy. Smutno, smutno :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze ładnie :P Cały czas udoskonalam. Ale to i tak na razie czarna magia jak dla mnie....
      Ale czy ja dobrze zrozumiałam Ty masz brata?

      Usuń
  3. W zasadzie to nie mam, mój ojciec ma syna z pierwszego małżeństwa ale ja go widziałam 3 razy w życiu jak byłam mała a teraz nawet nie rozpoznałabym go na ulicy.

    błagam, wyłącz tą weryfikację literkową, to się robi w ustawieniach komentarzy :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy dokładnie o to Ci chodziło... Ten blog to naprawdę czarna magia dla mnie... Staram się jak mogę :)

    OdpowiedzUsuń