czwartek, 13 marca 2014

Krzysiowi dzisiaj mija 4 lata, 4 miesiące i 4 dni :) Pod wpływem jubileuszu Radka pozaglądałam na starego bloga... Tego pierwszego.... Tego gdzie tyle przykrości i bólu jest zapisane.... Dlatego nie chciałam go kontynuować... A powstał w październiku 2008... Ale dawno... jakie wtedy wszystko było łatwe i bez problemowe... Mogłam wtedy wszystko... Ale jak się wszystko potoczyło, zmieniło przez 6 lat... Przede wszystkim mam czterolatka :) Jestem nadal z M... Jak wielu tych, którzy tam zaglądali, a których nie ma już wśród blogowego świata było by zaskoczonych moją decyzją...Oj już dość tych smentów....  I jest tam licznik Krzysiowy :) A syn mój dzisiaj chciał być kotkiem... I pomalował sobie twarz mazakiem. Chyba brązowym... No wąsy chciał sobie zrobić :) Wyglądał komicznie :) Ale umyć już było gorzej... A i zabrakło nam żółtej farby na jedną ścianę... Ale i tak trzeba malować trzeci raz więc się dokupi :)

Magadalena8
Mama Krzysia

6 komentarzy:

  1. Kochana wszystko się zmienia..Czasami tęsknimy za tym co już za nami a czasami gdybamy..Jednak najważniejsze jest to co przed nami...Bo pamiętaj że.."Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy..." Trzymaj się, ja też czasami rozmyślam i wracam do przeszłości i utwierdzam się tylko w tym, że teraz moje życie jest o niebo lepsze od tego z przed kilku lat....:)) Całe szczęście :)
    Pozdrawiam serdecznie pani X

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka już ludzka natura, że chcemy iść do przodu, a wciąż oglądamy się do tyłu...
    Ale jeśli tam zostały chwile, które bez względu na treść dają nam dziś siłę, by zrobić kolejny krok ku przyszłości, to czemu nie ?:) Ważne, by ta przeszłość, czegoś nas nauczyła... Ważne jest pozytywne nastawienie :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te same myśli tłuką mi się po głowie ostatnio. O przeszłości i starym blogu.. ale ja pamiętam tego Twojego bloga, tam nie sama przykrość i ból były. Pamiętam!!
    Fajna ta "rocznica" Krzysia. Jak tu weszłam i przeczytałam początek pierwszego zdania, serce mi stanęło, bo myślałam, że znowu o czymś zapomniałam!!!

    Haha, wiesz kto ten komentarz pisze? ;))))

    Zajrzyj na maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajna okrągła rocznica;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko się zmienia z biegiem czasu. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. CZASEM,MUSIMY COS ZAMKNAC ,BY MÓC COŚ INNEGO OTWORZYC. CIESZ SIE MALUSZKIEM ,BO ZA SZYBKO CI WYROSNIE ,WYDOROSLEJE( WIEM COS O TYM).CHŁOŃ JAK GABKA ,KAZDA MINUTE :) POZDRAWIAM CIEPŁO

    OdpowiedzUsuń