czwartek, 20 marca 2014

Wiosna pełną parą :) Ale na spacer wyszliśmy dopiero po zachodzie słońca jak przestało wiać... Dzień jak marzenie... Ciepło, wiosennie... Ahhh... A u nas od rana przeprowadzka! Krzyś rano obudził się, podreptał siku, a później do pokoju swojego :) Spał  razem z nami w pokoju. Ostatni raz. Teraz już smacznie śpi u siebie. I gdy wrócił do łóżka rano to mnie obudził. Była 6.50 i od razu tekst: idziemy już myć te meble? :) Zrezygnował z picia mleka, sam zaproponował płatki. Ciężko mu było wytrzymać do 8 aż otworzą sklep, bo nie miałam płynu. Jak już wróciłam to ciężko było mi śniadanie zjeść. A później to już wielkie ścieranie półek i zabawa w wodzie. Urocze to moje dziecko. I bardzo pomocne :) 

Zdjęcia były robione wieczorem... Mamy dwa aparaty i oba odmówiły posłuszeństwa. Ten starszy naładowałam. I z tego są zdjęcia. Nikon zrujnuje mnie przez baterie...

 
Może jakiś pomysł na okno ktoś podpowie? Ja chciałam tylko zazdrostki... M. się upiera przy firance na całe okno... To stare krzesło zniknie :)



Wszystko układał sam Krzyś :) Ja tylko kwiatka dodałam :) 


Łóżko z braćmi :) Filip jest zasłonięty przez Ruperta. I Carsy na ścianie. Obowiązkowo... 


Komoda i lampka ze Spidermanem :)



A wszystko przez niego :p


Lampa robi furorę :)


Magadalena8
Mama Krzysia






4 komentarze:

  1. Piękny wyszedł pokoik :) I widać ,ze maluch dumny jest z niego:) Co do okna mozna kupić firanę z wzorkiem dla chłopca:) Można podejrzeć: http://www.sklep.wisan.pl/Firanki_DzieciecoMlodziezowe_c134.html
    namiary dostałam kiedyś od kolezanki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokoik ładny:) Ten samolocik mi się podoba :) U nas Pyzol będzia miał żółto-zielone ściany w pokoiku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba pokój Krzysia :) Szczególnie ten samolocik :) Na okno proponuję coś takiego :
    https://www.google.pl/search?q=pomys%C5%82+na+dekoracj%C4%99+okna&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=UDItU5fABcT70gWw1YHIDw&ved=0CCcQsAQ&biw=1366&bih=594#q=pomys%C5%82+na+dekoracj%C4%99+dzieci%C4%99cego+okna+&tbm=isch&facrc=_&imgrc=9ojJQBEuGDg33M%253A%3B2scupYYVou_RmM%3Bhttp%253A%252F%252Fstatic.e-lazienki.pl%252Fgallery%252F26%252F0_32b6d06360d3522b90c0a07f391d223e.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.e-lazienki.pl%252Fzdjecia-lazienek%252F26%252Cdekoria%252F116%252Cdekoracja-okna-w-pokoju-dziecka%3B616%3B924

    chodzi mi o zdjęcie z dziewczynką :) Takie firanki + do tego fajne duże kolorowe naklejki na szybach np. carsów albo samolotów :)
    Pozdrawiam serdecznie pani X

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko ten link powyżej to niewypał :)))))))))) Podaję inny krótszy i ten pomysł miałam na myśli :)
    http://www.e-lazienki.pl/zdjecia-lazienek/26,dekoria/116,dekoracja-okna-w-pokoju-dziecka
    Pozdrawiam serdecznie pani X

    OdpowiedzUsuń