wtorek, 2 września 2014

Byliśmy dzisiaj na pogotowiu. Przeszło dwie godziny czekaliśmy zanim M wszedł do gabinetu... Normalnie człowiek by umarł zanim udzielili by mu pomocy...M uderzył się młotkiem w rękę. Obawialiśmy się, że złamana...  I tak siedzimy w tej poczekalni i rozmawiamy z ludzmi... W końcu chłopaka, który był przed nami, pani poprosiła do wypełnienia dokumentów. I tak sobie tam rozmawiaja o ubezpieczeniu. Pani opowiada zdarzenie jak jakiś tam chłopak pracował od roku a w systemie nie było płacone ubezpieczenia. A mój mąż się pyta gdzie jest konstytucyjne prawo do bezpłatnego leczenia? Pewnie z dupie jak wszystko u nas... A Tusio teraz jedzie rozkradać Europę... 


Nasz kot, łazenga, chodzi po sąsiadach. Przed wczoraj znajomy go przywiózł, bo był u niego na budowie. I kot był w domu może ze dwie godziny. Wieczorem przyniósł go sąsiad, bo był u nich w salonie. Minęło dwa dni i Miękkiego nie ma... Szkoda mi go, ale już przy nas nie będzie... 


Coś popstrykałam ostatnio na blogu i wcięło mi szablon... Próbowałam od nowa stworztć to co było, ale efekt mnie nie zadowala... Przestałam już mieszać. To wyższa szkoła wtajemniczenia. Niech zostanie jak jest....


Krzyś zaczął przedszkole. Poszedł bez problemu. Zadowolony :) Dzisiaj już o 6.20 był u nas w łóżku i pytał się czy już czas do przedszkolika :) Ale niestety nadal nie chce tam jeść... Siada do stolika, bawi się ale nie chce jeśc. Są w grupie dzieci trzyletnie i zjadają wszystko, a mój nic. Tylko płacze nad talerzem... Na razie zostaje do 15. Zobaczymy jak się potoczy to wszystko... Ale już dzisiaj się mnie pytał czy nie mógłby zostawać do 13, jak w zeszłym roku... 

A ja ostatnio jestem jak nie zywa. Chyba brakuje mi jakiś witamin albo się starzeje... Chodzę jak zombi. Cały czas zmęczona, senna. Nogi mnie bolą masakrycznie. A w nocy łapią mnie skurcze. Albo zmęczenie, albo niedotlenienie, albo brak magnezu, albo nie wiem co... 

Magadalena8

4 komentarze:

  1. Może na cukier sobie zrób badanie. Ale fakt, teraz trzeba mieć zdrowie żeby chorować, więc lepiej miej wszystko w normie, bo lekarze nawet chyba dobić już pacjenta nie umieją.

    Piotruś poszedł do przedszkolnej zerówki, bo w zasadzie cała grupa została w zerówce. Uważam, że rok czasu różnicy u dzieci 6-7 letnich to bardzo dużo i mimo, że mój syn jest dość bystry, to jednak mógłby mieć problemy, żeby się dostosować do percepcji dzieci o rok starszych, (bo takie byłyby dysproporcje).

    I spodobał mi się ten długi wpis :). A co do wojny z Niemcami... odwdzięczę się równie długą konkluzją. :)
    Adolf chciał z nami uderzyć na Rosję i pewnie wtedy losy wojny potoczyłyby się inaczej. Bardziej mimo wszystko poważał Polaków, niż Rosjan. Minister Beck odrzucił niemieckie propozycje, ale takie rozmowy były. Zresztą nawet bez nas wygrałby z Rosją, gdyby nie był takim potworem i nie nienawidził Słowian. Wystarczyło dać ziemię ruskim chłopom, sami przynieśliby mu głowę znienawidzonego Stalina na tacy. Z początku ludność witała Niemców jak oswobodzicieli, doradcy wojskowi twierdzili, że łatwo było nawet armię czerwoną przeciągnąć na stronę niemiecką, co zresztą częściowo nastąpiło, np. generał Własow działał wspólnie z Niemcami. Zamiast tego Niemcy zaczęli mordować nawet całe wioski. Wygrały względy, że tak powiem kulturowe, Rosjanie mając do wyboru kata, który mówi w obcym języku i ich języku, wybrali tego, którego można było zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna wojna nie przynosi nic dobrego... :(

      A co do przedszkola to temat długi jak rzeka i pewnie poświęce temu osobną notkę :)

      Usuń
  2. Lekarze zawsze mają na wszystko czas nigdy im się do pacjenta nie śpieszy dlatego denerwują mnie seriale na temat szpitali gdzie każdy lekarz interesuje się i troszczy pacjentem skoro w realnym życiu tak nie ma.
    Najlepiej porób sobie badania może odkryjesz przyczynę złego samopoczucia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm przebadanie na pewno by wyjaśniło spadek formy, ale jakim sposobem mam wydrzeć skierowanie od pani doktor? Nie mam pojęcia... Ale pomyślę o tym.

      Usuń