poniedziałek, 29 września 2014

Poranek...

Ósma rano... Krzyś już w przedszkolu... Było 3 stopnie jak wychodziliśmy... Zimno... Ale powietrze rześkie, cudowne, jesienne... Gdzieniegdzie z lasu wyłania się mgła...Lubię takie poranki... Wczorajsza niedziela też była piękne. Słońce jeszcze potrafi mocniej przyświecić... Ale ja byłam w pracy. Przez trzy dni... Przeczytałam dwie książki. Nastał ten czas kiedy znowu zmienię się w mola książkowego :) Niestety po trzech dniach mojej nieobecności nie wiem od czego mam dzisiaj zacząć sprzątanie... A może najpierw coś zgotuję?  Na razie włączyłam moją ulubioną muzykę i idę ogarnąć pokój nasz i Krzycha... A ten nasz mały wczoraj utopił buty w błocie... Poszli z M. nad rzekę. Mały bawił się jak zwykle w błocie. I mój syn z zamiłowaniem kopie patykiem w tym błocie tunele i wszelakie dziury. M. wziął ze sobą wędkę i miał swoją zabawę. Krzyś sobie stał, dłubał i nie mógł zrobić kroku. Oczywiście o pomoc nie poprosił. Buty zapadły się prawie po kostki, bo je zassało, a mały stał obok w skarpetkach. Ja w tym czasie zadzwoniłam do M. i mąż musiał ratować małego i buty :) Naszczęście udało się :) 

Magadalena8

3 komentarze:

  1. Też kiedyś byłam molem książkowym, ale od kąt urodziłam Stokrotkę nie trzymałam książki w rękach, a marzy mi się i tęskni by wybrać się do biblioteki wypożyczyć parę książek i zanurzyć się w nich.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ,tamta notka to stara jest,nie potrafie nic na blogu zrobic nawet odblokowac nie szlo,pisalam do adminow ale niby cos zrobili,ale nie potrafie sie zalogowac ,ani pisac nic :-(pozdrawiam oceana22

    OdpowiedzUsuń
  3. Инстраграмм являться самой популярной на данный момент площадкой для продвижения собственного бизнеса. Но, как показывает практика, люди гораздо чаще подписываются на профили в которых уже достаточное количество подписчиков. Если заниматься продвижение своими силами, потратить на это вы можете очень много времени, потому гораздо лучше обратиться к специалистам из Krutiminst.ru на сайт https://themes.zozothemes.com/layer/travel/2016/08/23/the-travel-packing-list/

    OdpowiedzUsuń