czwartek, 30 października 2014

80 lat...

Moja babcia Ania skończyła dzisiaj 80 lat :) Babcia Ania to mama mojego taty. U mnie w rodzinie nigdy nie obchodziło się urodzin. Zawsze imieniny. Dlatego w dzieciństwie bardzo długo nie wiedziałam kiedy mój tato ma urodziny. A o tym kiedy babcia ma urodziny to dowiedziałam się może jakieś 4, 5 lat temu. Jednak zawsze o nich zapominam. Imieniny były ważne zawsze (babcia obchodzi je 26 lipca, w dniu moich urodzin). I w tym roku także zapomniałam. Przypomniała mi ciocia, która zaplanowała tort i sałatke. I nas zaprosiła. Więc ja tak spontanicznie wymyśliłam prezent. A to się działo we wtorek. Obdzwoniłam siostry i brata żeby wysłali mi na maila jakieś swoje zdjęcia. W spontanicznej sytuacji. Siostry obowiązkowo z rodzinami. Babcia przy każdym rodzinnym spotkaniu płacze, że nie ma zdjęcia z prawnukami. Więc wymyśliłam, że przykleje zdjęcia i podaruję jej w antyramie. Siostry przystały na mój pomysł. Alicja na drugi dzień wywołała zdjęcia i wszystko wieczorem trafiło do mnie. Dzisiaj pojechałam do miasta, kupiłam antyramę. I udało się :) Przykleiłam razem z Anią, oprawiłam. Efekt przeszedł moje oczekiwania. Pomysł fajny i stwierdziłam, że muszę zrobić coś takiego dla Krzysia. Chwilę po 15 poszliśmy do babci. Przyjechała Alicja z mężem i dziećmi, Ania była od rana u nas z Konradem. Brat zadzwonił i złożył babci życzenia. Najstarsza siostra z córą przyjechała po pracy. Babcia się spodziewała, że przyjdziemy, ale nie wiedziała nic o prezencie. Była bardzo wzruszona :) Płakała ze szczęścia. I teraz ma wszystkie wnuki i prawnuki na wyciągnmięcie ręki :)






Magadalena
Mama Krzysia


1 komentarz: