czwartek, 15 stycznia 2015

Urodziny :)

Dziś nie tylko RMF FM ma urodziny. Także mój blog ma dzisiaj swoje święto. Krzyś by powiedział, że ma jedno latko :) jestem tutaj już rok. I przez przypadek przypomniałam sobie, że to dzisiaj. Nasuwa mi się tylko jedno spostrzeżenie. czas szybko leci... Nie będę robić żadnych podsumowań ani postanowień. Zresztą coraz częściej zaglądam na bloga na Interii. I nawet coś tam ostatnio dodałam... Tak dla mnie... 

A dzisiaj dzień minął leniwie... Jutro do pracy. Jakieś te moje wpisy ostatnio są pozbawione sensu, ładu i składu... Niby jest o czym pisać, ale jak siadam do kompa to mam pustkę w głowie.... 

W planach jest natomiast babski wypad :) Przylatuje Elizka z Anglii i z Olcią planujemy jakiś wypad. Trzeba się trochę odmóżdżyć :)

A siostrunia moja już prawie na wylocie. Ósmy miesiąc trwa... A ta najstarsza to już w 9 tygodniu, serce malucha bije jak dzwon, a ona  nie przestaje rzygać... 
  
Magadalena8

3 komentarze:

  1. Gratuluję roczku :)
    To niedługo zostaniesz ciocią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow to już rok minął jak jesteś na Blogspocie... Ale ten czas leci... To widzę, że nie tylko ja odczuwam sentyment do Interii - a już myślałam, ze tylko ja jedna taka wariatka jestem ;) lecę na Interię poczytać sobie :)))

    OdpowiedzUsuń