środa, 11 listopada 2015

Urodziny :)

W sobotę odbyła się urodzinowa impreza Krzysia. Mój mały synek skończył sześć lat... Kiedy? Gdzie to tak uciekło? I w poniedizałek moja koleżanka urodziła córeczkę :) Także mamy dzieci urodzone w jednym dniu :)




Była cała rodzina. Wszystkie moje siostry z rodzinami. Mój brat przyjechał z Krakowa. I Marcina brat był z żoną i swoimi córkami. Także rodzice M. przyszli z najmłodszym synem. I moja babcia. Nie mogła opuścić imprezy. Jednak siedziała osowiała. Niczym się nie częstowała. I nic nie mówiła. Nie podobne to do niej... Ale i tak ważne, że była. Jako jedna z czterech prababek Krzysia pamiętała. Ale nie mam pretensji do reszty. W końcu moja babcia mieszka po sąsiedzku i widujemy się codziennie. Trudno byłoby aby się nie zorientowała. Poza tym to jest dla niej też okazja aby się spotkać z wnukami i prawnukami.

 Dzieci było sztuk 10... I tylko dwoje nie chodzących. Zamieszania było sporo, ale daliśmy radę. 
Brat M. nie widział mojego rodzeństwa z dziećmi ponad rok. Więc było  o czym rozmawiać i czemu się dziwić :) W końcu cudze dzieci szybko rosnął. 

Oczywiście nie zabrakło prezentów. Krzyś dostał gry planszowe także długie, jesienne wieczory będzie czym wypełnić. Poza tym mnóstwo słodyczy, ubrań i globus, który był najlepszy. My, dorośli jak dzieci dorwaliśmy się go :) Mieliśmy frajdę. Pamiętam nasz globus z dzieciństwa. Tato nam opowiadał o świecie, pokazywał państwa i uczył krain geograficznych. 

A teraz mój synek jest już dużym pierwszakiem. Ma sześć lat. A to już nie byle jaki wiek ;)

Ehh rośnie to moje dziecko :)



Magadalena88



8 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego dla młodocianego solenizanta;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To najlepsze życzenia dla jubilata. :) Oby zdrowo rósł, bo wtedy wszystko się jakoś samo ułoży.
    Bardzo pochwalam gry planszowe, w natłoku jakichś sytuacji związanych z elektroniką są istnym wybawieniem dla oczu, uszy itp. a ponadto są rozwijające. :)

    I o to właśnie chodzi, by świętować jak każdy uważa, ale z uwzględnieniem dla pamięci bohaterów Polski.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego dla Solenizanta, niech rośnie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne urodziny :) Fajnie, jak dzieciaków jest tak dużo w rodzinie.... moja rodzina była bardzo mała, niby mamy teraz trojaczki od szwagra ale mieszkają daleko i widujemy się raz w roku. A szkoda.

    Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze dla Krzysia!!!

    OdpowiedzUsuń