niedziela, 3 stycznia 2016

Mroźnie...

Jest godzina 20.30 a u nas już jest -16. Rano było -18. Brrr... To podobno ostatnia taka mroźna noc. Jutro ma spaść śnieg. Więc teoretycznie będzie cieplej. Jakieś -10... Co za tym idzie - brak wody... Jak nie spadnie śnieg, deszcz to będziemy cienko piszczeć... Dom jest już nasz, chcemy uzbierać pieniądze aby zmienić dach, zrobić elewacje. Ale chyba najpotrzebniejsza będzie studnia. Musimy mieć jakiś drugie źródło wody, bo to wiejskie ujęcie coraz bardziej nas zawodzi. I już nie chodzi o to, że ciężko się jest dogadać z resztą aby cokolwiek zrobić przy studni. Po prostu jest susza i doszedł do tego mróz.  Przez ostatnie miesiące można policzyć na palcach jednej ręki ile padało. I wszyscy się cieszą, że błota nie ma, że nie trzeba odśnieżać. I wody też nie ma... To zaczyna bardzo doskwierać...

I zaczęłam poszukiwania pracy. Jest kilka ogłoszeń. Jedno CV już wysłałam. Zobaczymy... Znaleźć coś muszę. Fajnie mi w domu. Mam czasu po dziurki w nosie. Nie przeszkadza mi to. Szkoda, że nikt nie chce mi płacić za siedzenie w domu... Nawet mąż :p Zaczynamy odczuwać moją utratę pracy. Bo jak by nie było to zawsze trochę grosza przyniosłam. Każdy z nas wie, że z jedną pensją jest ciężko. A M. jeszcze jest w takiej branży, że właśnie o tej porze roku szykuje się przestój... Ale damy radę! Przecież nie zaczniemy roku od narzekania. Nowy rok, nowe możliwości. I małe kroczki :)) Nie wiem co przyniosą najbliższe miesiące. Ubiegły rok był dla nas bardzo dobry. I tyle, bo nie lubię podsumowań. I postanowień też nie robię. I tak wiem co mam zrobić. Liczy się tylko mobilizacja do działania. Nie oglądam się za siebie już od lat. Nie ma sensu. Patrzę w przyszłość. Nie przeżyję tego co już było na nowo. Przyszłość zależy ode mnie. Więc się biorę za moje życie za bary :)) 


Spokojnego tygodnia!
Magadalena8

3 komentarze:

  1. trzymam kciuki za szybkie znalezienie pracy;) super postawę masz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) i chętnie się podzielę moją postawą :)

      Usuń
  2. To sukcesu w znalezieniu dobrej pracy życzę.

    A jakoś do przodu idę cały czas można rzec z nauką.

    Śnieg i mróz to dopiero połączenie dobre. :) Zima pełną gębą można rzec.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń