piątek, 23 września 2016

Poznałam wczoraj fantastyczną kobietę! Uwielbiam ludzi z pasją. Wiem, że zaprzeczam teraz temu co pisałam poprzednio. Bo ludzie których obsługuje potrafią być naprawdę męczący. Ale trafiają się też tacy z którymi z przyjemnością zamienię kilka słów. Np. Uwielbiam Ślązaków :) bo oni są bezproblemowi i wiecznie uśmiechnięci. A tą swoją piękną mową mają zawsze coś do powiedzenia. Z nimi jest zawsze zabawnie. A pani, którą wczoraj poznałam urzekła mnie swoją miłością do gór :) mogłabym jej słuchać godzinami. Wchodzi do sklepu drobna kobietka. Wita się z tą moją koleżanką. Kasia złożyła zamówienie, bo okazało się, że ona sprzedaje nam mapy Bieszczad. Od słowa do słowa nawiązała się rozmowa. A jak ona usłyszała, że ja z moją rodziną trochę zaczęłam chodzić po górach to poleciała po mapy. Dostałam uaktualnioną mapę Bieszczad i Tatr :D Jak usłyszała, że się wybieramy w Tatry to rozłożyła mapę, wzięła długopis i zaznaczyła mi gdzie warto pójść. A także które szlaki omijać. Mało tego podała namiary na nocleg z którego zawsze korzysta będąca w Zakopanym. Gadałyśmy chyba z godzinę :) poranek był deszczowy i ludzi w sklepie nie było. Ja byłam bezwzględnie zafascynowana tą kobietą! Bo ona zawodowo zajmuje się chodzeniem po górach. Przeciera nowe i stare szlaki. Nanosi poprawki na mapy. Starałam się jak najwięcej zapamiętać z tej rozmowy. I żeby nie wiem co to my w te Tatry pojedziemy! I to już za dwa tygodnie :) narobiła mi ogromnej ochoty na piesze wycieczki. A w Bieszczadach to pokazała mi tyle ciekawych miejsc do zwiedzenia, że chyba do końca roku będziemy łazić :) uwielbiam ludzi z pasją :)

Magadalena88

5 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam slązaków;))) to zajebiści pogodni ludzie;) jak robiłam kurs na ochroniarza na sląsku i wtedy bardzo dużo czasu tam spędzałam jeździłam po śląsku bo w Katowicach miałam jedne zajęcia w Chorzowie drugie i kupę czasu tam spędziłam;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich znam głównie ze sklepu. I właśnie są mega pogodni :)

      Usuń
  2. Nie znam Ślązaków osobiście bo za daleko mieszkają :)
    Ale za Tatrami tęsknię. kto raz się zakochał w górach...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey wyślij mi adres mailowy, bo nie umiem znaleźć na marzena2310@amorki.pl. Zamykamy :D

    OdpowiedzUsuń